נולד וגדל בישראל, החל להתחרות באירופה במרוצי קארטינג כבר בגיל 6. בגיל 9 סיים רביעי באליפות אירופה. בשל הישגיו בענף הוקפץ להתחרות במכוניות פורמולה כבר בגיל 14 . בשלב ראשון התחרה בפורמולה ״ב.מ.וו״, שם עמד על הפודיום פעמים רבות. ב 2010- הוחתם על ידי קבוצת המירוצים ״מויקה מוטור״ הגרמנית, ורשם , ניצחון ראשון במסלול ״מונזה״ שבאיטליה. ב 2013- החל להתחרות בסבב הפורמולה 3 .ביצועיו שם הרשימו את מנהלי קבוצות הפורמולה 1 ובאוקטובר 2014 קבע שיא נוסף כאשר זומן למבחנים בקבוצת הפורמולה 1 סאובר פרארי. הצרפתית והחל להתחרות בסבב העולמי בחסות רנו “Tech1” ב 2015- הצטרף לקבוצת (״פורמולה 2״). במרץ 2016 הצטרף לקבוצת לוטוס באותו הסבב וביולי כבר רשם את ניצחון הבכורה שלו, לאחר שסיים ראשון במרוץ בסילברסטון שבבריטניה, כאשר יום למחרת חזר על הישג זה באותו המסלול. את העונה בת 18 המרוצים סיים עם 189 נקודות, במהלכה עלה שבע פעמים לפודיום: שלוש פעמים סיים במקום הראשון וארבע פעמים במקום השני.
כיום משתייך ניסני לחמשת הנהגים הצעירים הטובים בעולם, אשר אלו עתידים להיכנס לקטגוריית ה״פורמולה 1״.
המוטו אשר משייך אליו רוי הוא ״מטרתי היא תמיד לבצע את המקסימום האפשרי תחת הנסיבות הקיימות״.
מהו הספורט מוטורי ומהי חשיבותו בעולם
בהרצאתו המרכשת יספר רוי איך ילד בן 6 הופך לנהג מירוצים? למה נדרש להתחיל בגיל כל כך צעיר ועל הקושי של ילד ישראלי בעולם המוטורי.
מהו הכישרון של נהג מרוצים , למה על כל 10 דקות של נהיגה יש שעה וחצי של ניתוח ותכנון החשיבות עבודת הצוות עם המהנדס...
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.