מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474

מארק זרוק

על המרצה

מומחה לפיתוח תרבות של קולבורציה ממוקדת לקוח ותוצאות להצלחת הארגון. הטמעת תרבות של חווית לקוח, אמון ושותפות פנים וחוץ – תנאי להצלחה ביישום אסטרטגיה ממוקדת לקוח.ניהול והטמעת תהליכי משוב ודיאלוג – הכרחי להגברת ה-ENGAGEMENT  והחדשנות.
פיתוח הארגון כאורגניזם אחד – הכרחי לצמיחה ולהצלחה בעולם המהיר והמורכב.
 
ניסיון בינלאומי של יותר מ-20 שנה בארגוני גדולים כמו ,FRANCE TELECOM , THALES , VEOLIA  ,EDF   בו הוא מביא יכולת התמודדות עם מצבים מורכבים ומשתנים, יצירת תוצאות משמעותיות בפרקי זמן קצרים מהמקובל ולאורך זמן (צריבה), רתימה מהירה של כלל אוכלוסיות הארגון (דור X, Y). בעל תואר  MBA בשיווק והתנהגות ארגוני.
 
בשיתוף עם אביו, ד"ר קלוד זרוק, פיתח את שיטת "חכמת היחד לצמיחה בארגון", שיעודה לסייע לארגון לצמוח בעולם המהיר והמורכב ביחד עם עובדיו ולקוחותיו.
 
ייחודיות השיטה שמארק מציג היא בשילוב של עקרונות מעולם הביולוגיה ( מבוססת על מודל מקורי שפיתח אביו של מארק, שהשווה את הארגון לאורגניזם חי) ,השיווק והניהול.
יכולת השרידות וההתפתחות של אורגן ביולוגי, תלויה במערכות המשוב ובזרימת האינפורמציה בתוכו ובינו לבין סביבתו. אם נשווה את הארגון לאורגן ביולוגי, ככל שהארגון קשוב יותר ומאפשר לקיים שיח בונה ומניב פנימה והחוצה, זה יאפשר לו באופן ניכר, להיות חדשני יותר, לייצר ערך אמיתי ללקוחותיו ובכלל לעמוד טוב יותר ביעדיו. כמו כן היכולת שלו למנוע משברים מצטמצמת משמעותית!  כשמנתחים את המשותף במסקנות התחקירים שמבצעים ארגונים, רואים שהסיבה העיקרית היא קשיים בהעברת מידע וידע וביכולת מתן וקבלת משוב בזמן. גם למשל בתא משפחתי, היכולת של בני זוג לנהל מערכת יחסים בריאה ולאורך זמן מושפעת מאוד מיכולתם לקיים דיאלוג פתוח, לתת ולקבל משוב שמתורגם למעשים בונים.
 
הרצאותיו של מארק מחוללות גירוי תפישתי משמעותי, מערערות על התפישות הקיימות של המשתתפים ,מקנות טיפים מעשיים ליישום מיידי , משלבות דוגמאות מרתקות מעולם העסקי והמשפחתי ומועברות בסגנון תוסס, מלהיב והומוריסטי.
 
 
 

מרצה בשפות

עברית | אנגלית | צרפתית

3 הרצאות מאת מארק זרוק

שיפור חווית הלקוח בעולם מהיר ובלתי יציב

בין שאר הסוגיות הנידונות בהרצאה ( בהתאמה לצרכי הלקוח) :    מאפייני הסביבה העסקית של ימינו ואילו אתגרים היא מציבה בפנינו  מהי חווית לקוח? במה היא שונה מהשירות ללקוח?   איך משפרים את חוויית הלקוח לאורך זמן?  מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין בשיפור חווית...

הפקת לקחים ושיתוף במידע

 מבוא - שיתוף במידע והפקת לקחים, 2 מרכיבים תרבותיים חיוניים בעולם של שינויים ומורכבות. דוגמאות מארגונים בישראל ובחו"ל.  המחשה בטבע - הביטוי של שיתוף במידע והפקת לקחים בטבע. איך זה מתבטא באורגניזם חי? מה הלקח עבור הארגון?  החסמים - מדוע כה קשה לשתף במידע ולהפיק לקחים?   איך...

ENGAGMENT - מחוברות עובדים ומנהלים לערכי הארגון

מטרת ההרצאה להקנות למנהלים תפישה וכלי פשוטים ויישימים להבנת התחומים בהם ניתן לפעול מול העובד להגברת המחוברות שלו לארגון, למנהלו, ולעבודתו.  ההרצאה תשלב את המשתתפים בשיח דרך שאלות מעוררות מחשבה.    הנושאים המועלים בהרצאה:   - מדוע לי להשקיע עוד מאמצים ואנרגיה להגברת...

2 סרטוני וידאו של מארק זרוק

מארק זרוק- חדשנות בשרות לקוחות

מארק זרוק- חדשנות בשרות לקוחות

 

לצפייה בווידאו
מארק זרוק- " שיתוף פעולה פנים ארגוני כמנוף להצלחה "

מארק זרוק- " שיתוף פעולה פנים ארגוני כמנוף להצלחה "

 

לצפייה בוידאו
לקבלת פרטים נוספים לגבי ההרצאה של מארק זרוק
מלא שם ומספר טלפון ונחזור אליך
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
 
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים