מנהלת אקדמית שותפה של תכנית ה- MBA הבינ"ל של אוניברסיטת תל-אביב ומנהלת אקדמית בלה"ב.
היא מרצה בנושאי שיווק מתקדמים בתכניות ה- MBA ובתכניות המנהלים הישראליות והבינ"ל באוניברסיטת תל-אביב, מרצה בכנסים ומעבירה הרצאות וסדנאות בנושאי שיווק למנהלים של חברות ישראליות ובינלאומיות.
בדצמבר 2012 הוזמנה להרצות בכנס TEDx ירושלים בנושא יצירת והפצת טרנדים.
לירז היא בעלת דוקטורט בשיווק מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, עם התמחות בשיווק, יצירת טרנדים, מיתוג, צרכנים והשפעות חברתיות.
רבות מהדוגמאות והתובנות בהרצאותיה מבוססות על ניסיונה המקצועי, הכולל מספר שנים של ייעוץ אסטרטגי בחברת ייעוץ ישראלית מובילה. כיועצת אסטרטגית שיווקית וחברת צוות בכירה, התמחתה בתחומי התנהגות הצרכנים, מחקר צרכנים ואסטרטגיה שיווקית. לקוחות עיקריים כללו מנהלים בכירים בחברות ישראליות ובינ"ל מובילות ממגוון תחומים, כולל סלולר, מזון, משקאות, יין, קמעונאות ועוד. בנוסף, עבדה מספר שנים עם איש העסקים ליאון רקנאטי ופרופ' יעקב קופ על עמותה פילנתרופית נפלאה שמטרתה לקדם יזמות במערכות החינוך והרווחה.
חוקי המשחק השתנו.
חדשנות מסוג חדש נולדה, והיא מתפשטת מהר יותר וחזק יותר מאי פעם. רק חשבו על וואטסאפ, אייפאד, או אתגר דליי הקרח. כמו אש בשדה קוצים. מגיפות של טרנדים. טרנדים שיוצרים את ההצלחות העסקיות הגדולות ביותר של זמננו.
כל אחד מאיתנו היה רוצה ליצור רעיון כזה - מוצר חדש, שירות,...
חוקי המשחק השתנו.
חדשנות מסוג חדש נולדה, והיא מתפשטת מהר יותר וחזק יותר מאי פעם.
רק חשבו על וואטסאפ, אייפאד, או אתגר דליי הקרח. כמו אש בשדה קוצים. מגיפות של יצירתיות. יצירתיות שמובילה לטרנדים המהווים את ההצלחות הגדולות ביותר של זמננו.
ובשנה החדשה - כל אחד מאיתנו היה רוצה...
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.