איציק להב הינו יועץ ומאמן עסקי בכיר, בעל ניסיון של כ- 30 שנים בתחומי הניהול, השיווק, המכירות וטיפוח המצוינות האישית והארגונית. חברת "תכלית להב" שבבעלותו הובילה בהצלחה פעילות רבה ומגוונת במאות ארגונים ולעשרות אלפי מנהלים, עובדים ואנשי שירות ומכירות- בנקים, בתי השקעות ופיננסים, סלולאר, חברות אופנה ומוצרי צריכה, הי טק, צה"ל, משטרת ישראל, חברות תעשייה ושירותים ועוד.
כמו כן, בעל רקע וניסיון אקדמי עשיר - לימד את תחומי השיווק והמכירות כ- 25 שנה בשנקר , 5 שנים בבינתחומי בהרצליה וכיום מזה ארבע שנים, בבי"ס למנהל עסקים, פרסום ותקשורת - שכנוע, השפעה ומכירות (5 כיתות). כיוון שבעברו, ניהל גם את מחלקות האסטרטגיה והמחקר של משרדי תקשורת ופרסום מובילים (גיתם BBDO, שלמור אבנון עמיחי R&Y), הוא משלב בעבודתו הן רקע וכלים תיאורטיים חדשניים, עם ניסיון עשיר בעבודת שטח ובליווי והובלה של מערכות שיווק ומכירות וה להישגים רבים.
בשנת 2009, בהשראתו של אחד מתלמידיו (ראש הממשלה בנימין נתניהו אשר אותו אימן איציק בנושא הופעה אפקטיבית בטלוויזיה ושיפור הנאום בין השנים 2005-2010), יצא לאור ספרו הראשון של איציק – "מניצוצות ללהבה" העוסק בטיפוח המוטיבציה, המצוינות וההישגים של צוותי שירות ומכירה. ספר זה, אשר הושק בחסות האיגוד הישראלי לשיווק (כולל בניית והפעלת סדנאות ייחודיות המבוססות על הספר לחברי האיגוד) זכה להצלחה רבה והינו משמש כיום כספר חובה באקדמיה וכבסיס להרצאות וסדנאות רבות אשר הועברו לעשרות ארגונים מובילים ולאלפי לומדים מרוצים.
על המרצה
בשנים האחרונות עסק איציק בחיבורם וכתיבתם של מאמרים רבים אשר פורסמו ב"דה- מרקר" ובאתר איגוד השיווק הישראלי בנושאים רבים ומגוונים ביניהם – השפעה, שכנוע, שירות, מוטיבציה מכירות, מו"מ, ניהול המכירות ועוד. ניתן למצוא עשרות מאמרים אלה גם היום באתר איגוד השיווק הישראלי.
כיום עוסק איציק במחקר, ההוראה והחניכה של תחומים אלה, כדי להציג את החדשנות האחרונה בתחום, ההתמודדות עם מצבי קיצון כיאוטים בתחומי הכלכלה והתחרות, בהתמודדות על ליבו וכיסו של הלקוח החברתי ופיתוח כלים חדשניים להתמודדות בשווקים תחרותיים רבים, בהם שולטת אי וודאות רבה, בהם נדרשים מנהלי ועובדי הארגון העסקי להתמודדות יומיומית עם אתגרים חדשים, בדרך להצלחה.
כל אלה מאפשרים לאיציק להב לעבוד מול אוכלוסיות רבות ומגוונות – החל מעובדי דלפק, זבנים, מוכרני שטח וסוכנים מצד אחד ועד מנהלי שיווק ומכירות בכירים בתאגידים, תוך "תפירה" והתאמה מדויקת של התכנים לפורמט הרצוי – מהרצאה בודדת בכנס ועד ליווי ואימון אינטנסיבי לאורך זמן.
מניצוצות ללהבה, אינו רק שם של ספר, אלא גם התהליך, בו מובילים מנהיגים ומנהלים את אנשיהם למצוינות, הישגים והצלחה.
איך להפוך להיות נמר במכירות והארליסט בנשמה ? איך לטעון ניצוצות בעצמך ובאנשי הצוות שלך ? כיצד לפתח אסטרטגיית מכירה המתאימה לשוק ? כיצד להלהיב ולהוביל את אנשיך, להתמודד, לשכהע, לנהל משדא ומתן ולסגור עסקאות ?
בהרצאה מיוחדת במינה, מפרט איציק להב את הכלים החדשניים לשיפור יכולות...
מה גורם לנו לקום כל בוקר מחדש? מה "ממלא" וטוען את הסוללה האנושית שלנו, כך שנוכל לצאת כל יום מחדש לעמל יומנו ? מה מסייע לנו להתמודד עם המכלול הגדול והסותר לעיתים, של המטלות והתפקידים הרבים שאנו ממלאים בכל יום, עם המשימות, היעדים ולעמוד בציפיות של כולם, כולל שלנו?
איציק להב, עוסק...
תיק תק, תיק תק... הזמן אינו עומד מלכת והוא אינו ניתן לשליטה. מה שכן ניתן ואפילו חיוני וקריטי להצלחתו של כל עובד, מנהל או ארגון, הוא הארגון וקביעת סדרי העדיפויות של המשימות השונות על פני ציר הזמן. בארגון עסקי, הזמן מהווה ללא ספק את המשאב החשוב מכולם והקניית מיומנויות בתחום זה תשפר...
מה אומרת שפת הגוף שלך לסביבה? מה שפת הגוף שלהם אומרת לך?
בואו לפענח את השפה החשובה מכולן, זו המשותפת לכולנו, והמשתקפת למעשה כמעט בכל תנועה שלנו – שפת הגוף שלנו....
אם אתה או את מנהלים בארגון, או מנהלים עסק משל עצמכם, בואו ללמוד איך "לקרוא" את סביבתכם, איך "לשדר" בטחון עצמי,...
מנכ"ל תכלית־להב, איציק להב עומד בראש חברת ייעוץ שיווקי והדרכה, מרצה בכיר במכללת שנקר וביחידת לימודי החוץ של אוניברסיטת תל אביב ועוד. [ למעבר לכתבה המלאה ]
לקבלת פרטים נוספים לגבי ההרצאה של איציק להב
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.