תרבות דיבור ושפת גוף כדיאלוג כיצד לגרום לאנשים להקשיב לך
מדובר בתהליך הניתן ללמידה שהזמן והניסיון עושים בו את שלהם.
שפת גוף היא שפה שקטה, אך מאד דומיננטית.
שילוב נכון בין שפת הגוף והמסרים המילוליים, יוצרים אמינות.
סיימתם תיכון, צבא, אקדמיה – כל אלה לא הכשירו אתכם להעביר מסר בצורה ברורה ותמציתית – "אז כיצד לגרום לאנשים להקשיב לי ?". הרצאה זו תמחיש לכם איך אפשר לדבר על נושא משעמם עם התלהבות, איך להפוך דיון אפור לשיחה מעניינת, ואיך לדבר נכון מול לקוח, הנהלה או פורום של אנשים. ובעיקר, איך להעביר מסר קצר ברור ושיצרוב את התודעה.
לפרטים נוספים
"תדמית בעסקים" - נושאים להרצאות : רק בישראל – דפוסי תקשורת כחול-לבן ורדה שילה, שמומחיותה היא תרבות עסקית בינלאומית, נותנת הזדמנות מיוחדת להציץ על התרבות הישראלית עם קריצה וחיוך. תרבות דיבור ושפת גוף כדיאלוג כיצד לגרום לאנשים להקשיב לך דור ה"נואמים מלידה" חלף. כדי להיות דובר טוב או להיחשב מקצועי בעסקים יש לפתח ולסגל מיומנויות להעברת נושא, בין אם המסר יועבר בדקה ובין אם בשיחה, יהא הקהל שלך שניים או מאות, בישיבה, על במה, במדיה או בסלון. מדובר בתהליך הניתן ללמידה שהזמן והניסיון עושים בו את שלהם. שפת גוף...
לפרטים נוספים
לאדם, שלא כמו לחברה, אין יחצ"ן, דובר או פרסומאי. בכל מפגש, ראיון או אירוע חברתי, אנחנו משווקים את עצמנו ומרכולתנו.
לפרטים נוספים
ורדה שילה, שמומחיותה היא תרבות עסקית בינלאומית, נותנת הזדמנות מיוחדת להציץ על התרבות הישראלית עם קריצה וחיוך.
לפרטים נוספים
כשהיפנים שותקים ארוכות בפגישות - אין מאיצים בהם ? הסיני מחייך כשהוא נבוך גרמני מצפה לדיוק ורשמיות בפנייה אליו אצל הישראלי זמן זו – המלצה בלבד ! תרבות עסקית מהווה פסיפס של דפוסי התנהגות המסייעים למנהלים ולעובדים ביחסים שבינם לבין עצמם, בינם לבין ציבור לקוחותיהם ובינם לבין עמיתים בחו''ל. תרבות עסקית מסייעת לרכוש לקוחות ולשמור עליהם. כדי להבין וליישם את התרבות העסקית הבינלאומית , על איש העסקים להכיר את הקשר בין התרבות המקומית במדינות השונות והקודים העסקיים הנובעים ממנה.הבנת הקשר הזה מסייעת...
לפרטים נוספים