תדמית בעסקים
רק בישראל – דפוסי תקשורת כחול-לבן
ורדה שילה, שמומחיותה היא תרבות עסקית בינלאומית, נותנת הזדמנות מיוחדת להציץ על התרבות הישראלית עם קריצה וחיוך.
תרבות דיבור ושפת גוף כדיאלוג כיצד לגרום לאנשים להקשיב לך
דור ה"נואמים מלידה" חלף. כדי להיות דובר טוב או להיחשב מקצועי בעסקים יש לפתח ולסגל מיומנויות להעברת נושא, בין אם המסר יועבר בדקה ובין אם בשיחה, יהא הקהל שלך שניים או מאות, בישיבה, על במה, במדיה או בסלון.
מדובר בתהליך הניתן ללמידה שהזמן והניסיון עושים בו את שלהם.
שפת גוף היא שפה שקטה, אך מאד דומיננטית.
שילוב נכון בין שפת הגוף והמסרים המילוליים, יוצרים אמינות.
שיווק אישי כמקדם אישי ועסקי
לאדם, שלא כמו לחברה, אין יחצ"ן, דובר או פרסומאי.
בכל מפגש, ראיון או אירוע חברתי, אנחנו משווקים את עצמנו ומרכולתנו.
מה עושים בפגישה ראשונה כדי שתהייה פגישה שנייה?
כוחה של פגישה ראשונה בעסקים, בחברה וברומנטיקה, כמו ברומנטיקה – כך גם בעסקים. פגישות עסקיות חשובות מתחילות לעתים ב"קליק" ואנרגיות טובות, ונגמרות ב"נהיה בקשר" בלי שום רצון אמיתי לקיים אותו.
השניות הראשונות במפגש הן תחילתה של מערכת יחסים ארוכת טווח, או מפגש מבוזבז ומאכזב מה עושים בפגישה ראשונה כדי שתהיה שנייה ?
Small Talk כמנוף אישי ועסקי
במסיבת חברים, במכון כושר, במועדון – כולנו אלופים ב- SMALL TALK או לפחות חושבים כך.
לכאורה זה נשמע פשוט אך לפעמים ההחלטה לגשת למישהו, להציג את עצמך ולפתוח בשיחה קלילה עלול להיות הדבר המביך והקשה ביותר, במיוחד באירועים עסקיים.
אמנות השיחה הקלה, היא המפתח לאיסוף נקודות בונוס אישיות ולאיסוף מידע עסקי.
הרצאה זו מלמדת מה לעשות, מה לומר, איך להתנהג ומתי לגשת.
כוחה של פרזנטציה נכונה
סיימתם תיכון, צבא, אקדמיה – כל אלה לא הכשירו אתכם להעביר מסר בצורה ברורה ותמציתית – "אז כיצד לגרום לאנשים להקשיב לי ?".
הרצאה זו תמחיש לכם איך אפשר לדבר על נושא משעמם עם התלהבות, איך להפוך דיון אפור לשיחה מעניינת, ואיך לדבר נכון מול לקוח, הנהלה או פורום של אנשים.
ובעיקר, איך להעביר מסר קצר ברור ושיצרוב את התודעה.
מזרח מול מערב – כשתרבות ועסקים נפגשים
כל קהילה וכל תרבות מתאפיינים בערכים ומנטליות שונים. מה שמותר ביפן לא מומלץ לעשות בשוויץ ולהפך.
הרצאה ייחודית זו, מגלה את הסודות הקטנים וההבדלים המשמעותיים במפגש בין תרבות לעסקים בקהילות שונות בעולם.
שולחן האוכל כאתר עסקי וחברתי
תשכחו מהסבתא הפולנייה שלימדה אתכם: "אין משיחין בשעת הסעודה" – ארוחות עסקיות הן המקום (ב-"ה" הידיעה) לבצע עסקאות, לקשור ולהדק קשרים. צריך רק לדעת איך לעשות את זה נכון.
הרצאה זו תפתח לכם את התיאבון ! תלמד אתכם איך לנצל את זמן הארוחה ותשאיר לכם טעם של קינוח !
סיימתם תיכון, צבא, אקדמיה – כל אלה לא הכשירו אתכם להעביר מסר בצורה ברורה ותמציתית – "אז כיצד לגרום לאנשים להקשיב לי ?". הרצאה זו תמחיש לכם איך אפשר לדבר על נושא משעמם עם התלהבות, איך להפוך דיון אפור לשיחה מעניינת, ואיך לדבר נכון מול לקוח, הנהלה או פורום של אנשים. ובעיקר, איך להעביר מסר קצר ברור ושיצרוב את התודעה.
לפרטים נוספיםלאדם, שלא כמו לחברה, אין יחצ"ן, דובר או פרסומאי. בכל מפגש, ראיון או אירוע חברתי, אנחנו משווקים את עצמנו ומרכולתנו.
לפרטים נוספיםדור ה"נואמים מלידה" חלף. כדי להיות דובר טוב או להיחשב מקצועי בעסקים יש לפתח ולסגל מיומנויות להעברת נושא, בין אם המסר יועבר בדקה ובין אם בשיחה, יהא הקהל שלך שניים או מאות, בישיבה, על במה, במדיה או בסלון. מדובר בתהליך הניתן ללמידה שהזמן והניסיון עושים בו את שלהם. שפת גוף היא שפה שקטה, אך מאד דומיננטית. שילוב נכון בין שפת הגוף והמסרים המילוליים, יוצרים אמינות.
לפרטים נוספיםורדה שילה, שמומחיותה היא תרבות עסקית בינלאומית, נותנת הזדמנות מיוחדת להציץ על התרבות הישראלית עם קריצה וחיוך.
לפרטים נוספיםכשהיפנים שותקים ארוכות בפגישות - אין מאיצים בהם ? הסיני מחייך כשהוא נבוך גרמני מצפה לדיוק ורשמיות בפנייה אליו אצל הישראלי זמן זו – המלצה בלבד ! תרבות עסקית מהווה פסיפס של דפוסי התנהגות המסייעים למנהלים ולעובדים ביחסים שבינם לבין עצמם, בינם לבין ציבור לקוחותיהם ובינם לבין עמיתים בחו''ל. תרבות עסקית מסייעת לרכוש לקוחות ולשמור עליהם. כדי להבין וליישם את התרבות העסקית הבינלאומית , על איש העסקים להכיר את הקשר בין התרבות המקומית במדינות השונות והקודים העסקיים הנובעים ממנה.הבנת הקשר הזה מסייעת...
לפרטים נוספים