מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
שרות לקוחות כמנוף עסקי

שרות לקוחות כמנוף עסקי

ההרצאה תהיה מבוססת על פניות אזרחים לתכניות הטלוויזיה והרדיו והטור העיתונאי של רייכר, ותתרכז בתקשורת בין נותני השירותים לבין ציבור הלקוחות.
ההרצאה תפרט את הדרכים בהם ניתן לבנות לחברה ולארגון תדמית חיובית בעיני לקוחותיה. 
ההרצאה יכולה לשמש כהרצאה בפני עצמה או כפתיח לסדנא בת מספר מפגשים שבאה להקנות לעובדי הארגון אמצעים ומיומנויות שיקדמו את יכולתם להעניק שירות טוב יותר ללקוחות הארגון  ולעובדי הארגון האחרים.
 
בין הנושאים הנלמדים בהרצאה:
 
  כיצד מאזינים ללקוח
  כיצד מפיגים מתח
  כיצד מתמודדים עם תלונות 
  כיצד מעניקים שירות ויעילות
 
הרצאות נוספות של גדעון רייכר
" סיפור רייכר " | תחום: הרצאות צחוק והומור

90 דקות של סיפורים משעשעים שיש בהם גם לקח. ההרצאה בנויה על סיפורים שפורסמו במרוצת השנים בתוכניות השונות בהן השתתף רייכר; "כלבוטק", "ציפורי לילה" ועוד.  סטנדאפ שיש בו גם הומור אולם הוא נועד גם לשפר את יחסי האנוש בין עובדים בארגון, זאת תודות לשפע הדוגמאות הניתנות במהלך ההרצאה העוסקות בנושא.  

לפרטים נוספים
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
 
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים