שירות לקוחות ושירות פנים ארגוני
מאמנים עסקיים, שרות לקוחות, שיווק, עבודת צוות, ניהול זמן, משא ומתן עסקי, מכירות, חשיבה יצירתית
מטרת ההרצאה:
נושא השירות ללקוח מהווה כיום גורם מכריע בהצלחת החברה וכושר התמודדותה. בהרצאה יוצגו גישות ותפיסות שירות מתקדמות, הכוללות דוגמאות מעשיות להבטחת שירות מצוין ומשופר ללקוח, כחלק מתרבות הארגון.
נושאי ההרצאה:
• אמנת השירות כמחויבות הארגון ללקוח
• תקשורת אפקטיבית הכוללת הקשבה והבנת צרכי הלקוח
• ניהול יומן שירות ודיווח אמין
• טיפול בתלונות וחוגי שיפור השרות כמנוף לשיפור מתמיד
• מתן שירות טלפוני, אינטונציה, אדיבות, מהימנות, יחס אישי
• הגדרת גבולות התפקיד בשירות, סמכות ואחריות, תהליכי עבודה
• משתני הצלחה בשירות המשפיעים על תפיסת הלקוח ושביעות רצונו
• כיצד לספק ללקוח הפנימי והחיצוני שירות מצוין
• תפקוד השירות תחת לחץ, מול לקוחות קשים וקונפליקטים
שירות פנים ארגוני
מטרת ההרצאה:
נושא השירות הפנימי מהווה כיום גורם מכריע בהצלחת החברה וכושר התמודדותה. בהדרכה יוצגו גישות ותפיסות שירות פנים מתקדמות, הכוללות דוגמאות מעשיות להבטחת שירות מצוין ומשופר, כחלק מתרבות הארגון מבפנים והקרנתו כלפי חוץ.
השירות הפנים ארגוני כתומך ונדבך מרכזי בתפקוד הארגון וברווחיותו - איך עושים את זה?
• אמנת השירות כמחויבות השרות לצרכנים בארגון
• תקשורת אפקטיבית הכוללת הקשבה והבנת צרכי הלקוח הפנימי
• ניהול יומן שירות ודיווח אמין
• WIN WIN - שרות פנימי איכותי – מקרין על כל השאר ויוצר אווירה פנימית טובה
• הגדרת גבולות התפקיד בשירות, סמכות ואחריות, תהליכי עבודה
• משתני הצלחה בשירות המשפיעים על תפיסת הצרכן הפנימי ושביעות רצונו
• כיצד לספק ללקוח הפנימי והחיצוני שירות מצוין
• תפקוד השירות תחת לחץ ועומס מתמשך
• הגדרת נהלים מול צרכני פנים בדרגות שונות
נקודות עיקריות בהרצאה : א. איכות בהתאמה לדרישות הלקוח ב. עלות האיכות ג. איכות והיחס לתהליכי עבודה ד. עלות / תועלת בגישת האיכות הכוללת
לפרטים נוספיםבסביבה תחרותית, עתירת שינויים טכנולוגיים, כלכליים ושיווקיים, עובר גם ניהול הרכש תמורות משמעותיות המשליכות על אופי התפקיד ומיקומו בארגון, כגורם ראשון במעלה המשפיע על יעדי הרווח של הארגון והשגת יתרונו התחרותי. פרט לתפקידי הרכש הקנייני המסורתי, נדרשת כיום פונקצית הרכש להשתלב גם בשיקולי התכנון האסטרטגיים, השיווקיים, ההנדסיים והתפעוליים הכרוכים בתהליכי הביצוע של הפרוייקטים של הארגון. ההרצאה תסקור את תפקיד הרכש המודרני במשימות מקצועיות רב-תחומיות הכוללות מודלים מתקדמים לניהול פרוייקטים ברכש, שיקולי...
לפרטים נוספיםהסביבה העסקית מושפעת כיום מתחרות גוברת במישור המקומי והבינלאומי. השינויים הדינאמיים והכוחות הטכנולוגיים, הכלכליים, הפוליטיים והצרכניים משפיעים מהותית על תשתיות הארגון, משאביו וכושר התמודדותו בטווח הבינוני והארוך. האסטרטגיה העסקית היא "המצפן" - הכלי הניהולי החשוב ביותר לקביעת מדיניות, מטרות הארגון, יכולת ביצועיו וכושר תגובתו מול צרכי השוק, תוך השגת יתרון תחרותי משמעותי. מתכנון לניהול אסטרטגי היא גישה מתקדמת ופרגמטית, ההופכת את האירועים בסביבת העסק לאתגר מבוקר ומאפשרת לארגון להגיב במהירות...
לפרטים נוספיםסביבת התחרות האינטנסיבית השוררת כיום מחד גיסא, מול ניסיונם של ארגונים גדולים לשלוט על השוק באופן מלא מאידך גיסא, מחייבים מצד החברות שימוש בכלי עזר אסטרטגיים וטקטיים אפקטיביים לקבלת החלטות. שיטת המודיעין העסקי מאפשרת להנהלת הארגון לשמור על כושר תגובה תחרותי מהיר לשינויים קיימים וחזויים. ההרצאה תלווה בפרזנטציה ממוחשבת איכותית, כולל מודלים ודוגמאות מעשיות. ההרצאה תתמקד בנקודות הבאות : • מהו מודיעין עסקי ומטרותיו • ההבדלים בין מודיעין עסקי, ריגול תעשייתי ומחקרי שוק • שיטות ומקורות ראשוניים...
לפרטים נוספיםיום העיון יתמקד בכלים מעשיים להפעלה ,הנעה ויצירת שיתוף פעולה פורה בין מחלקת הדרכה ומשאבי אנוש במפעל לבין המחלקות השונות ובראשן מנהליהן לצורך הטמעת תקני האיכות נדרשים, הטמעת חומרי הדרכה וערכי ארגון וכדומה. יום העיון יכלול תיאוריות מתקדמות להנעה ללא סמכות (כגון אדאמס, הרצברג, ורום) בשילוב טכניקות מעשיות לביסוס האמון ההדדי והשגת תוצאות חיוביות בהנעת אנשים. נושאי יום העיון : • הגברת האמון ההדדי וההוגנות כאמצעי ראשוני להנעה • הפעלת עובדים בארגון נותן שרות, על ידי "לקוחות פנים" • מהנעה בעזרת סמכות...
לפרטים נוספיםנקודות עיקריות להרצאה בתחום השיווק: מקומו של השיווק בחברה, מדיניות, משימות והגדרות. תהליך השיווק - גורמי הצלחה קריטיים- משלב התכנון עד שלב המכירה. אסטרטגיות שיווקיות מתקדמות .
לפרטים נוספיםמטרת ההרצאה לשפר את יכולת המשתתפים להעברה מוצלחת של מסרים לקהל היעד בהתאמה לצרכי היום יום של המשתתפים. ההרצאה תכלול טיפים בנושא סגנונות פרזנטציה שונים, כללי התנהגות וטיפים מעשיים לפרזנטציה מנצחת. נקודות עיקריות בהרצאה : הכנה מוקדמת ותאום ציפיות לפרזנטציה הופעה מול לקוח, מקורות העוצמה, התגברות על פחד קהל יצירת עניין לצד המאזין לפרזנטציה שכנוע, העברת מסרים ואינטונציה תפל ועיקר בפרנטציה השפה הבלתי מילולית ( שפת הגוף ) התמודדות עם התנגדויות הלבוש והתדמית האינטראקציה עם הלקוח – עשה ואל תעשה
לפרטים נוספיםרקע להרצאה : הזמן הוא משאב יחסי, יקר ומוקצב. כבר במאה ה- 19 קבע הסוציולוג האיטלקי וילפרדו פארטו, כי ב 20% מהדברים שאנו עושים מסתתרים 80% מהתוצאות בעלות הערך. ניהול זמן אפקטיבי מתמקד בשליטה ובקרה של זמני משימות, בעזרת מודלים מתקדמים הכוללים תכנון מתודולוגי, קביעת מדדי חשיבות וסדרי עדיפויות, האצלת סמכויות, ניתוח פעולות והפרעות לניצול זמן, בנית כלים מובנים לניהול זמן אפקטיבי התואמים למטרות וליעדים הארגוניים. מתכונת: הצגת מודלים מתקדמים לניהול זמן, בשילוב דוגמאות מעשיות . נושאים בהרצאה : • תפיסת ניהול...
לפרטים נוספים