שיפור חווית הלקוח בעולם מהיר ובלתי יציב
מטרת ההרצאה להקנות למנהלים תפישה וכלי פשוטים ויישימים להבנת התחומים בהם ניתן לפעול מול העובד להגברת המחוברות שלו לארגון, למנהלו, ולעבודתו. ההרצאה תשלב את המשתתפים בשיח דרך שאלות מעוררות מחשבה. הנושאים המועלים בהרצאה: - מדוע לי להשקיע עוד מאמצים ואנרגיה להגברת מחוברות העובדים שלי? - אילו קשיים אני פוגש כמנהל בדרכי להגביר מחוברות עובדים? - איך אני יכול להתגבר על קשיים אלו ? - מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר, למרות הקשיים, להגביר מחוברות העובדים שלי? - מדוע התפקיד שלי כמנהל קיים? - דיאלוג ומשוב עם ...
לפרטים נוספים מבוא - שיתוף במידע והפקת לקחים, 2 מרכיבים תרבותיים חיוניים בעולם של שינויים ומורכבות. דוגמאות מארגונים בישראל ובחו"ל. המחשה בטבע - הביטוי של שיתוף במידע והפקת לקחים בטבע. איך זה מתבטא באורגניזם חי? מה הלקח עבור הארגון? החסמים - מדוע כה קשה לשתף במידע ולהפיק לקחים? איך מתגברים על החסמים? טיפים להתנסחות בונה ומקדמת ושאילת שאלות תכלס – סיכום ההרצאה ודגש על "עשה ועל תעשה".
לפרטים מלאים