בעולם המודרני חיים לדעת לספר סיפורים.
עובדים. מנהלים. חברות.
מי שלא יודע, מפסיד. מי שיודע, מנצח.
בהרצאה הזאת נבין מהו סיפור, איך הוא עובד ואיך משתמשים בו. נמחיש איך ניתן להשתמש בסיפורים כדי לתקשר ולשכנע, איך סיפורים יוצרים משמעות ומוטיבציה בקרב עובדים, איך הם בונים תרבות ארגונית, איך הם מעצבים זהות מיתוגית, איך הם מושכים משקיעים, ואיך הם מסייעים לכל אחד מאתנו לפתח ולקדם את הקריירה שלו.
מה רוב אנשי שיווק שוכחים לעשות וכמה כסף זה עולה להם?
לכאורה ברור ששפת השיווק אמורה להיות סטוריטלינג. אז למה רבים כל כך מפספסים את זה? ואיך בדיוק עושים את זה נכון?
בהרצאה עשירה בדוגמאות לא רק שנשיב על השאלות האלה, אלא גם נציג חמישה סיפורים ייחודיים לשיווק ושלוש טכניקות מובילות (מעולם הסטוריטלינג) להתגבר על מכשולים שכיחים בקמפיינים שיווקיים.
כמו ש-ChatGPT ממחיש בימים אלה, הרובוטים כבר כאן והם משנים את חיינו ומחסלים מדי יום משרות נוספות (למשל, כמה סניפי בנק נשארו באזור הבית שלך?)
בעשורים הקרובים הם יכלו כשליש מהמשרות הקיימות.
האם גם המשרה שלך בסכנה? ואיך הארגון שלך יושפע מזה?
כיצד עלינו להיערך להפיכתם של הרובוטים לכוח מרכזי בעולם העבודה?
אילו יכולות צריך לחזק? ואיך לעשות את זה?
היתרון האנושי של בני האדם על פני הרובוטים ישמר בעשורים הקרובים, אלא שבמקום לחזק את היתרון הזה אנו שוחקים אותו. אפשר להפוך את המגמה ולזכות בעתיד וורוד
רוני שחר אוהב צרות. הוא גילה שכמעט תמיד רק טוב יוצא מהן. ולכן הוא אפילו מזמין צרות ולעתים אף משבש במכוון את חייו. בהרצאה שלו הוא לוקח את התובנות האלה לעולם הניהול ומסביר שהדרך האידיאלית להתמודד עם הסביבה הכאוטית של העולם העסקי היא על ידי שיבושים מכוונים. באמצעות דוגמות רבות (החל מהמגפה השחורה וכלה באפליקציות משחקים עכשווית) הוא מציג שתי אסטרטגיות מרכזיות שמוליכות להצלחה עסקית דרמטית בסביבה כאוטית ואז הוא מתרגם את האסטרטגיות האלה לחמש טכניקות ניהול ספציפיות.
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.