ניהול מנצח © קונצרט חי משולב עם סדנת מנהיגות בשיתוף עם: תזמורת סימפונית
הרצאות מקוונות און ליין ON LINE, פיתוח ארגוני- סדנאות ותהליכים ארוכי טווח, חינוך והוראה בעידן החדש, הרצאות בשילוב מוסיקה, העצמה ומצוינות אישית, הרצאות באנגלית, ניהול ומנהיגות, מוטיבציה והשראה, סדנאות חוויה וגיבוש, מופעים וסדנאות, מאמנים עסקיים, עבודת צוות
השילוב של קונצרט וסדנה עונה על צורך הולך וגדל בחברה להתפתחות אישית ועסקית ומציאת מקורות השראה חדשים לניהול. הקונצרט / סדנה , פותח בפני הקהל אפיקים וזוויות מחשבה חדשות על ניהול, מנהיגות, עוצמה, השפעה ועוד מושגים רבים, שהקנייתם לפרט ולחברה עשויים לשפר תפקוד קבוצתי, אישי, ואיכות חיים.
השימוש במוזיקה החיה ובהבנת הקשר של מנצח / תזמורת, לטובת העצמת החוויה השכלית, ולהיפך, הפעילות המנטאלית ככלי לההעצמת חווית ההאזנה, מחזק את הטמעת שני התחומים אצל המשתתפים.
בקונצרט ההיכרות נעמיק בשלושה נושאים דרך שלוש מהיצירות המפורסמות ביותר בעולם.
1 – בטהובן – הפרק הראשון של הסימפוניה החמישית.
על עוצמה והשפעה. מה גורם לפרק הזה להמשיך להשפיע בנוכחות כה עוצמתית כבר 200 שנה. ומה יש בתוכנו בפרט, ובמוזיקה של בטהובן בכלל, שניתן ללמוד ממנו על עוצמתנו והשפעתנו אנו- על חיינו, מנהיגותנו, הניהול העצמי שלנו ולמעשה - "הסימפוניה שאנחנו".
2 – מוצרט – הפרק הראשון מהסימפוניה מס' 40 בסול מינור.
על שלמות ואינטגריטי. מדוע המוזיקה הזו מרגישה לנו "שלמה" ואולי אפילו "מושלמת"? (מה קורה לפרק המקסים והאהוב הזה אם למשל "מוחקים" ממנו תו אחד באופן שיטתי? האם המבנה יחזיק מעמד?) ומה הניסוי הזה אומר על חיינו אנו ושלמות החברה או המוצר שלנו מבחינת חשיבות הפרטים והקשר ביניהם לטובת תוצאה טובה ומספקת יותר?
3 – סטרווינסקי – ריקוד הקורבן מתוך פולחן האביב.
על עבודת צוות, שיתוף פעולה והקשבה. האם קהל תמים ללא כל השכלה מוזיקאלית כלשהי מסוגל תוך דקות ספורות ללמוד ולבצע את הפרטיטורה המסובכת ביותר שנכתבה במאה ה-20? ואם כן- באיזו דרך?
התנסות חווייתית יוצאת דופן ומלאת תובנות עם "ריקוד הקורבן", מיצירתו של סטרווינסקי "פולחן האביב" המציינת בימים אלו 100 שנה לבכורתה.
• כחלק מן הקונצרט / סדנה ינוגנו פרקי הסימפוניה של בטהובן ומוצרט בשלמותם.
• הקונצרט \ סדנה אינטראקטיבי ובו הקהל פעיל כחלק מהתזמורת וכן מספר משתתפים יוזמנו לחוות את תפקיד המנצח.
ג'ון לנון, מה הפך אותו לתופעה ולאייקון הפופ, ייתכן והגדול ביותר במאה ה 20 ? איך מופיעה האישיות שלו וסיפור חייו בתוך הטכסטים והמוזיקה ? התעוזה, הדמיון, שלל הכישרונות לצד המוזיקה (ציור, ספרות, קולנוע) המוכנות להיות שונה ולשלם על כך מחיר גבוה, "הפה הגדול" וכמובן יוקו אונו – האם פגש בנפש התאומה ? מה קיבלנו אנחנו מהקשר של לנון עם יוקו אונו שנחשבה לאחת הנשים השנואות בעולם ? מופע המלווה מצגת, קטעי וידיאו ומוזיקה נדירים וכמובן במרכזו המוזיקה של לנון החל מתחילת דרכו, דרך הקמת הביטלס, שנות הביטלמניה, התקופה...
לפרטים נוספיםרוני פורת בסדנה חדשה לארגונים, בה הוא עובד עם הקהל כתזמורת, כמקהלה מדברת ושרה (בסגנון קולולם), כחטיבה אחת וכקבוצות שונות בתוך בתזמורת, כאשר חלק מהמשתתפים משמשים כ"סולנים" וכמנצחים. תוך כדי חווית עשיית המוסיקה יחד, מסב רוני פורת את תשומת הלב של הקהל לתובנות העולות מן הפעילות, אשר קשורות ישירות למבנה וצרכים ארגוניים, כגון: המקום של ההקשבה ושיתוף הפעולה בין קבוצות הכלים השונות בהקשר הארגוני, האפשרויות הטמונות בביצוע משימה קשה ומרכבת כאשר התפקידים נחלקים בין הקבוצות השונות, כוחו של הפרגון בתוך התזמורת...
לפרטים נוספים"ניהול מנצח" © מביא ומלמד עולם שלם של מושגי ניהול מנהיגות. מנצח התזמורת מוביל דרך המנהיגות, דרך האישיות שלו ודרך תפיסת עולמו. עליו לסחוף את הנגנים לתוך תפיסת עולמו המוסיקאלית ו"לפתות" אותם באינטרפרטציה שלו. עליו להוביל כמות גדולה של אנשים בעלי דעות ותפיסות מוסיקאליות עצמאיות משלהם אל תוך חוויה כוללת שיכולה להיווצר רק מתוך עבודה משותפת וויתור מסוים על "האמירה האישית". מלאכת הניצוח יודעת לרתום את הנגנים לכלל פעולה בה הם חשים שותפים למשימה הקבוצתית באופן חדור ומלא כל כך, עד שהם חשים בזאת את הביטוי האישי...
לפרטים נוספים