השירות הוא גורם חשוב בבניית תדמית של מקום, ארגון או בעל מקצוע.
לקוחות הינם נכס חשוב ביותר של כל חברה ומהווים תנאי הכרחי להצלחתה ולשגשוגה.
עובדים מול קהל - חשוב שתכירו את משמעות שפת הגוף של הלקוח, וכיצד אתם יכולים להפוך את גופכם למכונת מכירות. מהו שירות איכותי? כיצד מתמודדים עם לקוחות זועמים? איך צריך לדבר בטלפון כדי להצליח בצורה הטובה ביותר במשימה? איך יוצרים תדמית סביבת עבודה חיובית ומזמינה
שירות מקצועי ככלי לחיזוק תדמית הארגון כלפי פנים וכלפי חוץ
הבנת הגורמים המשפיעים על שביעות הרצון של הלקוח.
פיתוח היכולת לתקשר בצורה אוהדת ואסרטיבית עם סוגים שונים של לקוחות.
הכרה בשפת הגוף ככלי לבניית אוירה מרגיעה ופותרת קונפליקטים ופיתוח היכולת לקרוא את כוונותיהם של אחרים.
הנימוס כמקדם שירות
בסדנא יעשה שימוש בקטעי וידאו שיצולמו במעגל סגור וינותחו בהקשר של הנושאים המועברים.
5. בנוסף ניתן לקבל שירות לקוח סמוי, בו בוחנת דורית את מערך השירות של הלקוח ומשתמשת בחומרים המצולמים במהלך הסדנה כהדגמה חיה מתוך עולמם של המשתתפים. כמו כן מקבלת ההנהלה משוב, ניתוח והכוונה לפתרונות ע"י דורית.
שירות זה זוכה להצלחה גדולה מאחר והתרומה שלו ללקוח היא כמעט מיידית בשיפור מערך ותפקוד אנשי השירות.
בהרצאה אינטראקטיבית ומשעשעת , תסביר ותדגים דורית עוזיאל ,במסגרת הרצאה מיוחדת לחודש האישה , כיצד לשמוע דרך העיניים ולהעניק ״משקפיים״ שיסייעו לכן לזהות את החוזקות שלכן ולהפוך את החולשות לחוזקות.
דורית תדבר על טכניקות למינוף הנראות כך שתסייע לכן להעצים את ההשפעה שלכן ולחזק מערכות יחסים.
כל אחת מאיתנו היא סיפור בפני עצמו. בכל אחת קיימות תכונות אשר בעזרת איך שרואים אתכן נוכל להרחיב או לצמצם אותן ולמנף את היכולת שלנו לתקשר באופן מיטבי ומועיל.
בדוגמאות ובהמחשות שתציג דורית, המתובלות בהמון הומור, ננסה לתת...
בהרצאה העוסקת בתקשורת לא מילולית ,תדמית אישית ומקצועית בישראל, מאפשרת דורית עוזיאל לקהל לקחת חלק פעיל בעיצוב חייהם על ידי רכישת ארגז כלים פרקטי ורלוונטי, בו ניתן להשתמש בכל אינטראקציה של תקשורת בין אישית בה מעורבים.
בהרצאה מציגה דורית יכולת אבחון מעולה אשר מאפשרות לה לזהות את המקומות המדויקים באדם העומד מולה הזקוקים לעבודה או לשינוי,באופן שיביא לשיפור משמעותי בחייו.
בהיותה מומחית מוערכת לתקשורת בשפת גוף, פותחת דורית דלת אל עולם שלם ומרתק של סמלים ופירושם, אשר מאפשרים לכל אחד לפתח טקטיקות מתאימות...
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.