הפקת לקחים ושיתוף במידע
מטרת ההרצאה להקנות למנהלים תפישה וכלי פשוטים ויישימים להבנת התחומים בהם ניתן לפעול מול העובד להגברת המחוברות שלו לארגון, למנהלו, ולעבודתו. ההרצאה תשלב את המשתתפים בשיח דרך שאלות מעוררות מחשבה. הנושאים המועלים בהרצאה: - מדוע לי להשקיע עוד מאמצים ואנרגיה להגברת מחוברות העובדים שלי? - אילו קשיים אני פוגש כמנהל בדרכי להגביר מחוברות עובדים? - איך אני יכול להתגבר על קשיים אלו ? - מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר, למרות הקשיים, להגביר מחוברות העובדים שלי? - מדוע התפקיד שלי כמנהל קיים? - דיאלוג ומשוב עם ...
לפרטים נוספים
בין שאר הסוגיות הנידונות בהרצאה ( בהתאמה לצרכי הלקוח) : מאפייני הסביבה העסקית של ימינו ואילו אתגרים היא מציבה בפנינו מהי חווית לקוח? במה היא שונה מהשירות ללקוח? איך משפרים את חוויית הלקוח לאורך זמן? מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת לתרום במישרין בשיפור חווית הלקוח ? מה עשינו ב-30 שנים האחרונות בתחום של שיפור השירות ללקוח? האם באמת שיפרנו אותו? למה ? מהי המלכודת הגדולה בתחום השירות ללקוח? איך ניתן להימנע ממנה? איך משפרים את השירות ללקוח לאורך זמן? מה אני יכול לעשות ממחר בבוקר על מנת...
לפרטים נוספים