קצב השינויים הטכנולוגיים, הכלכליים והחברתיים המשפיעים על הרגלי הצריכה נמצא בעלייה מתמדת. היכולת להגיב לשינויים ולמגמות הנגרמות בעקבותיהם הופכת להיות אתגר לא פשוט לחברות רבות. זמן התגובה מתקצר והקושי לאתר ולזהות את הטרנדים הבאים, נראה בלתי אפשרי. האם ניתן במציאות הנוכחית לזהות טרנדים? ואם כן, מהי הדרך האפקטיבית ביותר? מה יהיו מגמות הצריכה המרכזיות של ישראל? וכיצד טרנדים צרכניים מסייעים ליצירת חדשנות מוצרית?
הרצאה שמקנה כלים ומיומנויות על "איך מזהים טרנדים בעולם משובש". בהרצאה מעבירה הטרנדולוגית עדי יופה, חלקים מהשיטה של ״לחשוב עתיד״ - מתודולוגיה לחיזוי מגמות עתיד. מטרת ההרצאה היא להעניק כלים למנהלים אשר יאפשרו להם ״להסתכל אל העתיד״, לפי כלי מקצוע טרנדולוגים, כדי שיוכלו לחזות מגמות עתיד בעצמם. במהלך ההרצאה וכדי להקדים את השיטה, עדי סוקרת את המציאות המשובשת ומציגה את המגמות שישפיעו על האופן שבו נתנהג ונקנה בשנים הקרובות.
מבט על העולם המשתנה, על המציאות "בהפרעה" ועל המגמות שמשנות את כל מה שהכרנו.
במהלך ההרצאה מציגה הטרנדולוגית, עדי יופה, מבט אל העתיד הנראה לעין ואל תוך תוך "השיבוש" שאנו עדים לו בעשור האחרון, תוך הצגת המגמות שישפיעו על האופן שבו נחיה, נתנהג ונקנה בשנים הקרובות.
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.