אישה מאוד יפה על מסך הטלוויזיה פותחת כפתור – איך זה יגרום לגבר למות לפניה? מומחה מתראיין ברדיו על בריאות טובה – אז למה המאזינות רק חולות יותר? פרסומת בעיתון מדווחת על סייל ענק של נעלי עקב – מי אמר שהיא לא פונה לגברים? מה הקשר בין המחקר החדש שעליו קראתם באינטרנט לבין הפרסומת שמופיעה לידו? מי היא האישה האידיאלית? מי הגבר שאתם חולמים להיות?
את כל התשובות לשאלות האלה אפשר לקבל ברגע, כשמבינים איך עובדת המדיה ואיזה דימויים על עצמנו, כגברים וכנשים, היא מקבעת.
כולנו רוצים שהתקשורת תשקף את המציאות, אבל מה קורה לנו כשהיא באמת עושה את זה?
ההרצאה "נשים וגברים בתקשורת" בוחנת איך הטלוויזיה, הרדיו, העיתונות הכתובה והרשתות החברתיות מציגות גברים, נשים ואת מה שמתחולל ביניהם. היא מדגימה מה המטרה האמיתית של אמצעי התקשורת, באילו טכניקות הם משתמשים ולמה גם האינטליגנטים והרגישים שבינינו עשויים לאמץ את המסרים התקשורתיים אפילו בלי להרגיש. ההרצאה, שבה גם הקהל לוקח חלק, מלווה במצגת, קטעים הלקוחים מתכניות טלוויזיה ששודרו והמלצות איך להפוך לצרכני תקשורת טובים יותר. היא פונה לנשים ולגברים כאחד.
בבוקר אחד בשנת 2014, מפולת של טעויות הפכה את העיתונאית לינוי בר גפן מאשת טלויזיה מצליחה שחוגגת הריון ראשון עם אהבת חייה למטפלת בשניים: בבן זוגה, שעבר אירוע מוחי קשה ובתינוק שנולד לתוך מציאות שונה לחלוטין מזו שתכננה. לשינוי הדרמטי שחוותה, התייחסה כמו למשימה תחקירית: היא אספה מידע וגיבשה תובנות על מהו משבר ואיך כדאי לפעול לפני שהוא מתרחש ובמהלכו. בהרצאה היא מספרת, שלב אחרי שלב, איך מצליחים להגיע מקריסה שנראית טוטאלית לחיים מלאי משמעות, איך מעבירים את הכאב וההלם מכוחות משתקים למניעים ולמה רק נדמה לנו שאי...
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.