אוכל, עסקים ומה שביניהם
יזמות | יצירתיות | ניהול ופיתוח צוות | מוטיבציה | וכן...גם קולינריה
האוכל הוא כלי תקשרותי מהמעלה הראשונה, הוא המכנה המשותף הרחב ביותר עלי אדמות, האוכל נוגע בנו ברגש ובהיגיון כמעט בכל רגע נתון,
והטקסיות סביבו לעולם היתה ותישאר חוצת גבולות, יבשות, הקשר, גיל, גזע ומין.
ככזה, עולם העסקים ועולם הקולינריה כרוכים זה בזה, הרי יסודות העולם העסקי מבוססים על יצירת קשר, אמון ומוטיבציה בין אנשים והעולם
הקולינרי מאז ומעולם היה כלי ליצירת עסקים.
פן אחר וקצת יותר נסתר של הקשר בין השניים, הוא ההתבוננות על העולם הקולינרי כעסק גרידא המתמודד לרוב בזירה מאוד תחרותית ודורש
מצוינות בניהול בדיוק כמו בחברות עסקיות המפותחות ביותר.
את דרכו היזמית בתחום הקולנריה התחיל השף ניר צוק בגיל 23 כאשר פתח את מתחם קורדליה ביפו, ואחרי עבודה קשה והרבה תעוזה, זכה
לחשיפה רבה, צמיחה עסקית שבעקבותיה גם התנסות עסקית .
ויזמית רחבה בעוד עסקים ומיזמים רבים.
פעילותו זו בתחום המזון, הידוע לשמצה כבעל תנודתיות גבוה, הביאה עימה עליות והצלחות אך גם מורדות שלהן השלכות בפן העסקי והאישי – כולן
משמשות חומר גלם איכותי בהרצאה זו.
הסיפור המרכזי בהרצאתו של ניר, אינה נסובה סביב מתכונים ומרכיבים, העולם הקולינרי וההצצה מאחורי הקלעים לעסק שמאחוריו, משמש רק
תפאורה לתובנות והשיעורים שנלמדו בדרך בתחומים של: יזמות, יצירתיות, תקשורת, יכולה הנעה ומוטיבציה, ניהול ופיתוח צוות ועוד.
"הסקרנות המובנית בכל הקשור לעולם הקולינריה, היכולת להביט במראה ולראות את התנהלותך העסקית באנלוגיה הלקוחה מתוך המטבח וכמובן
אישיותו הכובשת של ניר צוק, מספקים הרצאה חוויתית, מרגשת ומלמדת"
פיתוח ההון האנושי | כיצד עושים זאת בעסק הנשען רק על עובדיו?
מוטיבציה | כיצד לשמור על איזון אישי בתקופות של עליות ומורדות?
יצירתיות | מתי היצירתיות הנה כלי עסקי יעיל ומתי פוגעת בו?
יתרון עסקי | כיצד ואיך ניתן להתשמש באירוח ככלי עסקי מניב?
יזמות | מהם קווי הדימיון בין סטאראפים והון סיכון לבין הקמת עסקי מזון?
שיעורים על מסעדות ועסקים
האוכל הוא כלי תקשרותי מהמעלה הראשונה, הוא המכנה המשותף הרחב ביותר עלי אדמות, האוכל נוגע בנו ברגש ובהיגיון כמעט בכל רגע נתון,
והטקסיות סביבו לעולם היתה ותישאר חוצת גבולות, יבשות, הקשר, גיל, גזע ומין.
ככזה, עולם העסקים ועולם הקולינריה כרוכים זה בזה, הרי יסודות העולם העסקי מבוססים על יצירת קשר, אמון ומוטיבציה בין אנשים והעולם
הקולינרי מאז ומעולם היה כלי ליצירת עסקים.
פן אחר וקצת יותר נסתר של הקשר בין השניים, הוא ההתבוננות על העולם הקולינרי כעסק גרידא המתמודד לרוב בזירה מאוד תחרותית ודורש
מצוינות בניהול בדיוק כמו בחברות עסקיות המפותחות ביותר.
את דרכו היזמית בתחום הקולנריה התחיל השף ניר צוק בגיל 23 כאשר פתח את מתחם קורדליה ביפו, ואחרי עבודה קשה והרבה תעוזה, זכה
לחשיפה רבה, צמיחה עסקית שבעקבותיה גם התנסות עסקית .
ויזמית רחבה בעוד עסקים ומיזמים רבים.
פעילותו זו בתחום המזון, הידוע לשמצה כבעל תנודתיות גבוה, הביאה עימה עליות והצלחות אך גם מורדות שלהן השלכות בפן העסקי והאישי – כולן
משמשות חומר גלם איכותי בהרצאה זו.
הסיפור המרכזי בהרצאתו של ניר, אינה נסובה סביב מתכונים ומרכיבים, העולם הקולינרי וההצצה מאחורי הקלעים לעסק שמאחוריו, משמש רק
תפאורה לתובנות והשיעורים שנלמדו בדרך בתחומים של: יזמות, יצירתיות, תקשורת, יכולה הנעה ומוטיבציה, ניהול ופיתוח צוות ועוד.
"הסקרנות המובנית בכל הקשור לעולם הקולינריה, היכולת להביט במראה ולראות את התנהלותך העסקית באנלוגיה הלקוחה מתוך המטבח וכמובן
אישיותו הכובשת של ניר צוק, מספקים הרצאה חוויתית, מרגשת ומלמדת"
פיתוח ההון האנושי | כיצד עושים זאת בעסק הנשען רק על עובדיו?
מוטיבציה | כיצד לשמור על איזון אישי בתקופות של עליות ומורדות?
יצירתיות | מתי היצירתיות הנה כלי עסקי יעיל ומתי פוגעת בו?
יתרון עסקי | כיצד ואיך ניתן להתשמש באירוח ככלי עסקי מניב?
יזמות | מהם קווי הדימיון בין סטאראפים והון סיכון לבין הקמת עסקי מזון?
שיעורים על מסעדות ועסקים