"הבלתי אפשרי – אפשרי" - פריצת גבולות החשיבה המקובעת
הנחיית אירועים, הרצאות באנגלית, חדשנות, הנחיית פאנלים, מופעים וסדנאות, חשיבה יצירתית, פנאי ובידור
המופע כולל דוגמאות ברמה האישית והארגונית. ירין משתמש בעזרים של קוסמות מתוחכמת כדי ליצור ייצוג חווייתי של חוכמה שלאחר מעשה. התוצאה הסופית היא "זעזוע מוח מחייך",המשלב בדרך משעשעת אתגר אינטלקטואלי עם הדגמות מסקרנות ומבדרות.
המופעים של ירין קימור הם חוויה מרתקת הקוראת תיגר על החשיבה השגרתית. המופעים מתובלים בהומור, קסמים וידע רב בהעברת מסר, פרזנטציה ויצירתיות.
המופע מצייד את המשתתף בכלים מעשיים, הניתנים לשימוש יומיומי בסביבת העבודה ובחיי הבית והמשפחה.
מה נקבל בהרצאה:
** פתיחת" ערוצי מחשבה פורצי דרך.
** השאלת כלי חשיבה מעולמות תוכן אחרים, כדי להעשיר את יכולת ההתמודדות הקיימת ואופציית הפתרון לבעיות מקרו ומיקרו.
ההרצאה משלבת את מיטב התיאוריות, היישומים והטכניקות בחשיבה יצירתית של הוגי הדעות המובילים בעולם.
דוגמא מתוך ההרצאה:
"שלוש שנים לפני הנחיתה על הירח ב-1969 ניסו המהנדסים של נאס"א להתמודד עם מציאת חומר - זכוכית או חומר אחר - לפנס/זרקור של רכב הנחיתה כדי שיעמוד במפל הטמפרטורות האדיר שבתוך הפנס ומחוצה לו. הזכוכית בפנס רגיל נועדה להבדיל בין חוט הלהט ובין החמצן שבאוויר, שכן אחרת חוט הלהט יישרף.
אולם בירח אין אטמוספרה כלל, לא אוויר ובוודאי שאין חמצן ולכן לא נדרשת זכוכית (או חומר אחר) לצורך הבדלה זו על- פני הירח.
התוצאה: לאחר שלוש שנים של פיתוח בלתי נלאה וחיפוש אחר חומר מתאים, השקעה רבה בזמן, בכסף ובכוח אדם, פתרון הבעיה היה - "אין בעיה!" - החומר לא נדרש כלל".
ירין קימור - פריצת גבולות החשיבה המקובעת.
הקץ לפתיחות בנוסח : "בוקר טוב / ערב טוב", "כבוד ראש העיר, אורחים נכבדים", "אני מתרגש לפתוח בזאת" ודומיהם. ירין הינו בעל 35 שנות ניסיון בראיונות מוקלטים ובשידור חי בטלוויזיה,לעיני מיליוני צופים.עורך ראשי ומגיש תכנית התחקירים "מבט שני" בטלוויזיה , כולל הנחיית דיונים עם מנהיגים מובילים במדינה בנושאים מגוונים, בעלי חשיבות לאומית (רצח הספורטאים במינכן, אנטבה, חטיפת התימנים ועוד). כתב, מראיין חוקר ב"כלבוטק",כמו כן, מגיש סדרות דוקומנטאריות חושפות שגם ביים. מרצה מוביל בפיתוח חשיבה יצירתית בארגונים ומוסדות ראשיים...
לפרטים נוספיםנושאים בסדנה : א. הגדרת המוטיבציה לפרזנטציה: להשפיע, להניע, לכפות רצון, להכתיב, לעדכן, לחדש, לבקש. פרזנטציה כהופעה, כהסתערות על יעד, כיבוש קהל בשרות המטרה. ב. בעיות פסיכולוגיות: פחד קהל (גופני ונפשי ), כושר ביטוי לקוי, חוסר ביטחון עצמי, מסר לא ברור לנואם, ייצוג מסר בלא הזדהות מלאה עימה, קהל עוין. ג. דילמות מבניות : גבולות הגימיק מול רצינות המסר, החדש- החשוב- המעניין – והמינון ביניהם. ריחוק סובייקטיבי מול חשיפה אישית. מבנה שלדי – פתיחה – מכת מרץ פסיכולוגית ( להמם ) דרמטית (למשוך תשומת לב עניינית...
לפרטים נוספים