מרצה בתחומים
חשיבה יצירתית 37 מרצים | |
מאמנים עסקיים 17 מרצים | |
מכירות 6 מרצים | |
משא ומתן עסקי 8 מרצים | |
ניהול זמן 6 מרצים | |
עבודת צוות 17 מרצים | |
שיווק 15 מרצים | |
שרות לקוחות 10 מרצים |
על המרצה
הרצאותיו של שלום גלדר מותאמות לקהלי היעד, ניתנות ברמה גבוהה המשלבת תיאוריה עם דוגמאות חווייתיות ופרקטיות, בשילוב אמצעי הוראה מתקדמים, חומר עזר, מולטימדיה, שקפים וסימולציות המשתפות את הקהל
מרצה בשפות
9 הרצאות מאת שלום גלדר
ניהול זמן
רקע להרצאה : הזמן הוא משאב יחסי, יקר ומוקצב. כבר במאה ה- 19 קבע הסוציולוג האיטלקי וילפרדו פארטו, כי ב 20% מהדברים שאנו עושים מסתתרים 80% מהתוצאות בעלות הערך. ניהול זמן אפקטיבי מתמקד בשליטה ובקרה של זמני משימות, בעזרת מודלים מתקדמים הכוללים תכנון מתודולוגי, קביעת מדדי חשיבות...
פרזנטציה לאנשי מכירות
מטרת ההרצאה לשפר את יכולת המשתתפים להעברה מוצלחת של מסרים לקהל היעד בהתאמה לצרכי היום יום של המשתתפים. ההרצאה תכלול טיפים בנושא סגנונות פרזנטציה שונים, כללי התנהגות וטיפים מעשיים לפרזנטציה מנצחת. נקודות עיקריות בהרצאה : הכנה מוקדמת ותאום ציפיות לפרזנטציה הופעה מול...
שיווק
נקודות עיקריות להרצאה בתחום השיווק: מקומו של השיווק בחברה, מדיניות, משימות והגדרות. תהליך השיווק - גורמי הצלחה קריטיים- משלב התכנון עד שלב המכירה. אסטרטגיות שיווקיות מתקדמות .
שירות לקוחות ושירות פנים ארגוני
שירות לקוחות מטרת ההרצאה: נושא השירות ללקוח מהווה כיום גורם מכריע בהצלחת החברה וכושר התמודדותה. בהרצאה יוצגו גישות ותפיסות שירות מתקדמות, הכוללות דוגמאות מעשיות להבטחת שירות מצוין ומשופר ללקוח, כחלק מתרבות הארגון. נושאי ההרצאה: • אמנת השירות כמחויבות הארגון ללקוח...
הנעה והשפעה ללא סמכות
יום העיון יתמקד בכלים מעשיים להפעלה ,הנעה ויצירת שיתוף פעולה פורה בין מחלקת הדרכה ומשאבי אנוש במפעל לבין המחלקות השונות ובראשן מנהליהן לצורך הטמעת תקני האיכות נדרשים, הטמעת חומרי הדרכה וערכי ארגון וכדומה. יום העיון יכלול תיאוריות מתקדמות להנעה ללא סמכות (כגון אדאמס,...
מודיעין עסקי
סביבת התחרות האינטנסיבית השוררת כיום מחד גיסא, מול ניסיונם של ארגונים גדולים לשלוט על השוק באופן מלא מאידך גיסא, מחייבים מצד החברות שימוש בכלי עזר אסטרטגיים וטקטיים אפקטיביים לקבלת החלטות. שיטת המודיעין העסקי מאפשרת להנהלת הארגון לשמור על כושר תגובה תחרותי מהיר לשינויים...
ניהול אסטרטגי מתקדם בסביבה תחרותית
הסביבה העסקית מושפעת כיום מתחרות גוברת במישור המקומי והבינלאומי. השינויים הדינאמיים והכוחות הטכנולוגיים, הכלכליים, הפוליטיים והצרכניים משפיעים מהותית על תשתיות הארגון, משאביו וכושר התמודדותו בטווח הבינוני והארוך. האסטרטגיה העסקית היא "המצפן" - הכלי הניהולי החשוב ביותר...
ניהול הרכש המודרני בגישה אסטרטגית ותפעולית
בסביבה תחרותית, עתירת שינויים טכנולוגיים, כלכליים ושיווקיים, עובר גם ניהול הרכש תמורות משמעותיות המשליכות על אופי התפקיד ומיקומו בארגון, כגורם ראשון במעלה המשפיע על יעדי הרווח של הארגון והשגת יתרונו התחרותי. פרט לתפקידי הרכש הקנייני המסורתי, נדרשת כיום פונקצית הרכש להשתלב...
ניהול ותפעול האיכות
נקודות עיקריות בהרצאה : א. איכות בהתאמה לדרישות הלקוח ב. עלות האיכות ג. איכות והיחס לתהליכי עבודה ד. עלות / תועלת בגישת האיכות הכוללת