מאז 1999
הרצאות מרתקות לאירועים מנצחים
בהנהלת דני שביט
לייעוץ בבחירת מרצה והזמנות
03-5492474
תרבות עסקית ושפת העסקים הבינלאומית

תרבות עסקית ושפת העסקים הבינלאומית

הרצאה בנושאי תרבות עסקית ושפת העסקים הבינלאומית, מהתייחסות אישית להתנהלות איש העסקים או ממלאי תפקידים בעסק, דרך מגוון תחומים של תרבות ארגונית ושירות, ועד ליחסי עבודה בינלאומיים.

קשר עם חו"ל הוא חלק מהשגרה של רבים מאיתנו, בין אם אנחנו מטיילים להנאתנו או מקיימים קשרי עבודה בינלאומיים. בתוך ההתנהלות היומיומית הזו, חשוב לזכור שאנו באים במגע עם אנשים שדפוסי החשיבה וההתנהגות שלהם שונים בהכרח משלנו, שכן הם חיים במקום אחר, עם תרבות אחרת, עם ערכים אחרים, עם תפיסת עולם שונה. המכנה המשותף העיקרי שיכול להיות לך עם חבר מחו"ל הוא כבוד אנושי בסיסי זה לזה ונכונות ללמוד עוד האחד על השני.

מטרת ההרצאה:

העולם הגדול הופך להיות כפר גלובלי קטן, בזכות אמצעי התקשורת המהירים והמתוחכמים, ואמצעי תחבורה משוכללים.

בעולם העסקים, התפתחה שפת התנהגות בינלאומית, שאינה מבחינה בהבדלי שפה ותרבות. זהו עולם תחרותי ומורכב, הגורם לדרישות גדולות מאנשי העסקים.

על מנת שחברה תיתן את השירותים המקצועיים הטובים ביותר, יש לדאוג תחילה, שכל אחד ואחד מעובדיה, כפרט, יתן את המקסימום מעצמו.
הכרת כללי הנימוס והנוהג, מאפשרת הפיכת התפקוד העסקי ליעיל, מקצועי, אמין ומהנה יותר.

בין נושאי ההדרכה:

רושם ראשוני חיובי “you never have a second chance to make a good first impression”.

התרשמות ותקשורת כבסיס לאמינות מקצועית:

פרזנטציה עצמית חיובית ואפקטיבית
הופעה ייצוגית, מקצועית ואמינה – מלתחה עסקית ונוהגיה
דרכים ליצירת רושם ראשוני חיובי
דרכים להריסת רושם ראשוני
נוכחות חזקה ואפקטיבית
סגנון דיבור

פרוטוקול העסקים להצלחה ומצוינות:

העברת מסר מילולי אפקטיבי
תרבות הטלפון ונוהגיו
אמנות השיחה
כרטיס הביקור ונוהגיו
פרוטוקול האירוח העסקי
אורח – מתארח (במשרד, במסעדה, ...)
הרצאות נוספות של תמי לנצוט ליבוביץ'
פרזנטציה מנומסת, מקצועית ואפקטיבית | תחום: תקשורת בין אישית ושפת גוף, אמנות השכנוע והפרזנטציה

רבים מאנשי העסקים, בתחומים השונים וברמות הדרג השונות, נדרשים לעתים קרובות להעביר פרזנטציה בפני קהל. ההתייחסות היא לכל הופעה בפני קהל, ובכלל זה, נאום, הרצאה, הופעה בפני פורום עסקי כלשהו, פרזנטציה עסקית (הצגה של רעיון, חברה וכד') ועוד. למותר לציין כי מטרת הפרזנטציה באשר היא, הינה העברת אינפורמציה ו/או שיתוף בנושא מסוים וכפועל יוצא, ההתמקדות צריכה להיות סביב המסר המילולי. עם זאת, עולה כי למרות שהמסר המילולי קריטי, חלק ניכר מהצלחת הפרזנטציה מושפע דווקא מההופעה החיצונית, אופן בניית הפרזנטציה, האינטראקציה...

לפרטים נוספים
תדמית בחברה ובעסקים | תחום: תדמית בעסקים, הרצאות העשרה, אינטליגנציה רגשית, מאמנים עסקיים, תקשורת בין אישית ושפת גוף

נושאים להרצאות : מראה מנצח כבר בפגישה הראשונה כל אחד מאתנו משאיר רושם ראשוני, שיכול לעזור בהמשך הדרך. בהרצאה יוענקו הכלים הנכונים כדי שתדעו איך להשאיר את הרושם הנכון במקום הנכון. מטרה: ללטש ולשפר את ההופעה החיצונית, בהתאמה אישית לסגנון החים של כל אחד מהמשתתפים, ובהתחשב בסביבה המקצועית והחברתית בה הוא נמצא. תדמית חיצונית – ליטוש ושיפור ההופעה • סגנון לבוש וצבע • טיפוח ואסתטיקה (פנים, גוף ושיער) • מלתחה ואביזרים • ארון הבגדים ונהגיו סגנון התנהגות מלוטש כל אחד מאתנו מוצא עצמו, לא פעם, במקום...

לפרטים נוספים
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות, לפניה אחת מרוכזת.
באפשרותך לקבל מידע נוסף
אודות מספר מרצים
* אנו מכבדים את פרטיותך
* כל השדות חובה
 
הצטרפו אלינו
03-5492474 השאירו פרטים