מדוע החשיפה הספורטיבית אצלנו חסרת אח, רע ותקדים בתבל? נעמוד על טיב היחסים במשולש שבין ספורטאים, עתונאים ועסקנים בתחום הספורט.
נשמע על הסיפור האמיתי העומד בבסיס הסיקור התקשורתי של הספורט בישראל בקרב הקבוצות עצמן ועל גבי מגרשי הספורט. כיצד מומן מאמן כדורגל לנבחרת ישראל על ידי התקשורת ? איזה טעם יש בתחרות הקשה בין מדורי הספורט השונים בעיתונות ומי הם המרוויחים/מפסידים מכך ?
הרצאה זו היא שילוב בין שתי הראשונות, לקהל יעד המעדיף חיבור בין תקשורת ספורט ותקשורת כללית .
התקשורת הישראלית הגיעה במאה ה-21 לצומת לא מחמיא במיוחד: התחרות הפרועה גורמת לה לפרוץ גבולות וחומות, לשבור כלים, להמיר את חופש הביטוי בסף הגירוי. צהוב כבר מזמן הפסיקה להיות מלה גסה. למעשה, בדרכה אל הרייטינג והסקופ, אין עוד לעיתונות בארץ הקודש פרות קדושות, וכמובן - אין לה אלוהים.
ואם עד לא מזמן דומה היה שפריקת העול והכרסום במלה הכתובה והמשודרת הם בעיקר נחלת מדורי הספורט שלכאורה קלילים ובידוריים יותר ורציניים...
מה הוא הסיפור האמיתי העומד מאחורי התמודדויות הכוח, העוצמה וההשפעה הקיימים בתקשורת בישראל.
אבי מלר פורס את השתלשלות המאבק בין העיתונים "ידיעות אחרונות" ל"מעריב" ובין הרדיו והטלוויזיה דרך מקרים וסיפורים מהותיים בתחום זה.
ראייה אובייקטיבית וממוקדת על הרקע של המאבקים בין אמצעי התקשורת השונים, קרבות הפרסום וההפצה והמלחמות שהגיעו עד לפלילים.
מלר מנתח את המניעים והעניין של הגורמים הדומיננטיים במפת הספורט והתקשורת בישראל, בינהם: בעלי הון, אנשי שלטון ופוליטיקה, ומה מניע אותם: מי מחוייב למי, מי אומר למי מה...
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.