איך מספרים על עוני בטלוויזיה, איך מטפלים בעושר - עד כמה אפשר להעמיק בטלוויזיה בתיאור תהליכים, מה מקומו של הסיפור האנושי, למה צריך אותו. מאיפה באים הסיפורים, עד כמה הכתבות משפיעות על המצב החברתי – האם הן פותרות רק את בעיות המרואיין או שיש להן השפעה מצטברת על הפערים החברתיים. מה קורה לאנשים שנמצאים במצוקה לאחר שידור הכתבה, עד כמה הם בכלל רוצים להיחשף, האם יש לנו אג'נדה, עד כמה הכתבות משפיעות על המערכת הממשלתית, איך אנחנו ככתבים חווים את העצב הזה בפיגועים, בסיפורי מצוקה, האם אנחנו הולכים עם התחושות הקשות האלה הביתה, האם הן משפיעות על חיי היום- יום שלנו.
תיאור מקומן של הנשים במפת התקשורת הישראלית– מה השתנה בשנים האחרונות, באיזה אופן, עד כמה נשים מעורבות בתפקידים בתקשורת בכלל ובטלוויזיה בפרט, מה מעמדן, מה ייחודו של הסיקור הנשי, אם בכלל. איך מתמודדת אישה - כתבת , אמא, עם עבודת שטח ותחקירים סביב השעון.
משיחת הטלפון מוקדם מאוד בבוקר ועד המהדורה של שמונה בערב, מה המכשולים בדרך לעשיית כתבה, איך נראות הדקות שלפני אות הפתיחה, איך נראית עבודת השטח של הכתב - עם מי הוא נפגש, איך נראית עבודת מערכת , מי מחליט מה יהיה על המסך, איך מתוך המרוץ המטורף של היום עולה לבסוף בערב הכתבה.
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.