הרצאה על המסע שעבר ליאור בדרך להגשמת החלום להרצות ב-TED. סיפור על הגשמת חלומות באמצעות שימוש בחכמת ההמונים. הרצאה על מוטיבציה, השראה ועתיד הרשתות החברתיות.
הגלישה היומיומית באינטרנט והשימוש הרב ברשתות החברתיות הביאו את עולם הפרסום ואת תחום השיווק לכדי שינוי מהותי ויסודי. צרכנים פוטנציאליים מקבלים מידע רלוונטי על מוצר זה או אחר מחברים ממליצים, וחשיפת הצרכן לפרסומות נפגעת כתוצאה מקיומו של מכשור כגון YES MAX, TIVO ודומיהם באמצעותם ניתן לדלג על פרסומות.
ליאור צורף מציג בהרצאתו זו את ה א' ב' של השיווק הדיגיטלי בישראל ובעולם כולו.
בהרצאה זו ממחיש ליאור צורף כיצד כל אחד וכל מוצר יכול להיות ממותג באמצעות הרשת החברתית על סוגיה השונים.
הרשתות החברתיות הקיימות כיום, ובינהן בלוגים שונים, טוויטר, פייסבוק ועוד, מאפשרות להגיע להמון משתמשים ברשת וליצור עבודת רשת – NETWORKING בהיקף רחב מאוד ובצורה יעילה. ליאור צורף מציג בהרצאתו איך ניתן לעשות זאת במרחב הכללי ובתוך כל ארגון פנימה.
אנו חיים בעיצומה של מהפיכה טכנולוגית וחברתית נוכח הפופולאריות של רשתות חברתיות, טלפונים חכמים, מחשבי Tablet ועוד.
ההרצאה חושפת בצורה מרתקת ומעוררת השראה את המשמעות של מהפיכות אלה תוך כדי התייחסות להשפעתן על תחומים רבים בחיינו.
לנוחויותך, ניתן למלא את טופס ההזמנה למידע נוסף
ולצרף מספר מרצים ולא מרצה בודד. ניתן לגלוש
בגלריות מרצים ולהוסיף מספר מרצים לסל הפניות,
לפניה אחת מרוכזת.